Obchodní podmínky

Cenové a platební podmínky:

Základní ceny uvedené na internetových stránkách jsou maloobchodní uváděné včetně DPH i bez DPH.

 

Dodací podmínky a přeprava:

Vaši objednávku vždy vyřídíme velice rychle. Pokud obdržíme objednávku do 10.00 hod., bude zboží doručeno na určené místo v rámci České republiky během následujícího pracovního dne.

Pokud objednávka (nebo souhrn objednávek expedovaný v jedné zásilce) přesáhne hodnotu 2.000,- Kč s DPH, pak za přepravu zboží i náhradních dílů či příslušenství neplatíte. Při nižší hodnotě objednávky účtujeme přepravné ve výši 49,- Kč s DPH. Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní služby FOFR.

Forma úhrady za zboží:

Platba v hotovosti:

Kupující se zavazuje zaplatit kupní cenu hotově při převzetí zboží.

Obchodním firmám nabízíme další možné formy úhrady.

Bezproblémový záruční i pozáruční servis:

Na veškeré výrobky značek CATA a EMPIRE poskytujeme dvouletou záruku a bezproblémový záruční i pozáruční servis. Servis je organizován centrálně. V případě závady na výrobku můžete kontaktovat naše odborníky na bezplatné telefonní lince 800 101 198, která je uvedena i v záručním listě. Po nahlášení reklamace náš poradce vyhodnotí a informuje Vás o nejlepším možném řešení pro odstranění závady. Servisní technik vyjíždí již se všemi potřebnými díly k odstranění závady.

Reklamační řád:

Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat kompletnost zásilky. Pokud zjistí závadu, provede za přítomnosti řidiče (přepravce) reklamační zápis do přepravního listu - pokud není možné provést kontrolu ihned, uveďte do přepravního listu při přebírání zboží Převzato s výhradou” a proveďte kontrolu hned, jak to bude možné (nejpozději následující den) a zjištěné závady neprodleně oznamte našim pracovníkům, kteří zajistí další kroky. Pravdivost zápisu na přepravním listu musí písemně potvrdit i řidič (přepravce). Provedení příslušného zápisu do přepravního listu a jeho potvrzení řidičem (přepravcem) je podmínkou uplatnění reklamace dodávky z hlediska počtu dodaných balení (kusů), resp. poškození při přepravě.

Postup uplatnění záruky:

Záruční opravu provede firma ČEKO IMPORT a.s. na základě předložení správně vyplněného záručního listu a dokladu o zakoupení:

Ventilátory a malé výrobky – není třeba kontaktovat prodejce, stačí, když vadný výrobek (nejlépe v originálním obalu) společně s ústřižkem ze záručního listu a popisem závady pošlete bezplatně (na dobírku za částku ve výši poštovného) na adresu servisního střediska: ČEKO IMPORT a.s., Žižkova 49, 550 01 Broumov (adresa je rovněž uvedena v záručním listě).

Digestoře – kontaktujte nás prosím na bezplatné lince 800 101 198 (též uvedené i v záručním listě), kde se s Vámi náš obchodník domluví na řešení opravy výrobku - servisní technik až do domu.

Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy:

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel (spotřebitelem je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, ani v rámci samostatného výkonu svého povolání) v souladu s občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.

Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (např. náklady na odstranění nečistot nebo na pořízení nového originálního obalu, pokud bylo zboží vrácené bez něho, atd.).

S ohledem na výše uvedené tedy doporučujeme vracené zboží odeslat v originálním obalu, kompletní a nepoškozené. Prodávajícímu dnem přijetí oznámení o odstoupení počíná běžet 14denní lhůta pro vrácení peněz spotřebiteli. Náklady, spojené s dopravou vraceného zboží, hradí spotřebitel.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR):

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.